missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

har du tagit rätt väska...?

Publicerad 2011-02-11 17:06:15 i Allmänt

jaa ni det var den stora frågan....!!! haha Kevvan skulle åka till karlstad idag med tåg då.. han var så duktig innan vi lämnade "skogen" och städade sitt rum UTAN PROTEST.. de ni, och så packade han ryggsäcken med kläder och lite sånt som han skulle ha med sig till mormor och morfar under helgen.. när vi kom till tåg stationen så tyckte ja att det var något konstigt med hans väska.. så jag frågade honom helt enkelt.. Kevin har du tagit rätt väska nu?? Jaaa sa han va då då..? Men packade du kläder i skolväskan :o F*N kläcker han och tillägger snabbt förlåt (han vet att ja itne gillar svordommar som kommer ur hans mun) så med andra ord så hade han av ren vana tagit skolväskan och gått ut medans hans ryggsäck som han packat ner allt han skulle ha med sig fortfarade stog kvar hemma på hall golvet.. ja ni så de kan bli.. vi skrattade ganska gott åt det ett tag.

sen ni som känner mig vet att jag har en enorm skadeglädje.. så när vi satt där inne på tågstationen och väntade kommer de en "finare man" med kostym rock m.m in i väldans fart, och snö på skorna mot blankt sten golv blir ganska halkigt som mannen åxå upptäckte ganska snart "Åh helvete" utbrister mannen och skuttar till i ett försök att inte dratta på rumpan och jag då.. ja jag då jag höll på att dö och gömde mig under mössan med ansiktet djupt i kevins jacka!!!

Nu säger jag skål och tar mig en kall öl!!

hoppas ni får en riktigt trevlig helg allesammans där ute, och ett stort grattis till sandra m. pojkvän som fick en liten dotter igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela