missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

ärligt talat..

Publicerad 2011-02-21 15:24:53 i Allmänt

åååå vad trött jag kan bli på folk..
Är en tjej på facebook som ja pratar med ganska ofta, eller ja kanske inte nu för tiden men för ett tag  sen i alla fall. stöttade och gav henne råd m.m när hon hade det jobbigt.. sen träffade hon en kille som allt var bra med och många sa till henne att de där var rätt m.m och sen träffa hon en annan kille som hon blev så kär i och han var så kär i henne å bla bla bla.. jag fick en dålig känsla om den här killen och sa det till henne sa att hon skulle ta de lugnt och vara lite försiktig för de kändes inte bra på nått sätt.. då blev hon sur å menade att ja inte skulle ge henne råd eller säga något för de var hennes liv m.m och hon visste att han var rätt för henne.. ja ja fine tänkte ja men lycka till..
sen visade de sig efter bara några dagar att jag hade rätt.. 
NU så har hon hittat RÄTT kille igen och hon är sååå kär och allt känns så bra och bla bla bla..
alltså ok hon har haft det jobbigt och de finns en bakgrud med saker ja inte tänker gå in på men man blir inte kär i en ny kille varje vecka det funkar helt enkelt inte så.. gud vad tröttsamt!!
men ja tänker inte säga något mer hon får sköta de själv och ja tänker inte ge henne råd heller.. för hon vet ju vad som e bäst för henne själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela