missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

åh herregud..

Publicerad 2011-02-24 11:25:49 i Allmänt

När man trodde att ens familj var så knäpp och galen som de bara gick att bli så kom Mio hem och visade att så var minsann INTE fallet.. Har nog aldrig skrattat sååå mycket som ja gjorde under gårkvällen eller vad de heter, i går kväll alltså..
Mio kom in i familjen och Donna nosade och undersökte honom.. deicide kollade misstänksamt på avstånd och Pepsi var inte sen på att gå fram och undersöka vad det var för något, normalt sett så brukar valpar vara lite försiktiga när de kommer till sitt nya hem.. men inte Mio inte.. Han körde på för fullt.. sprang fram och tillbax busade skällade ut sin spegelbild i spegeln i sovrummet. och kissade på andreas täcke :p somnade på min axel i sängen jaaa han e helt underbar och ja e stört förälskad!!! han är verkligen sååå jävla gooo!!!
Bilder kommer snart jag lovar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela