missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

intressanta och intensiva dagar..

Publicerad 2011-08-27 09:05:32 i Allmänt

som många av er redan vet så har ja varit i stockholm några dagar och i torsdags så medverkade ja i trasdockans dag och var där och sålde min bok, är faktiskt riktigt nöjd över mig själv och jaaa stolt åxå kan ja nog faktiskt säga, jag blev uppkallad på scenen åxå för att presentera mig och berätta lite om min bok det var sjukt nervöst.. ågud ja som har scen skräck å så fy farao ja trodde helt ärligt talat att ja skulle svimma men de gick bra å ja stog på benen o de tog mig lugnt å säkert ner från scenen åxå hahaha

på kvällen när de var slut och vi kommit hem till "moster berit" så blev de till att fräscha till sig å gå ner på sundbyberg där de var gatufest, lite mysigt tycker jag.. tog EN öl som blev två tre fyra.. jaa jag kan säga så som att vi var INTE pigga på hela dagen igår..
uscha fya!! n'ä nu e de dags att betala lite räkningar m.m

hoppas ni alla där ute får en riktigt bra dag

och by the way.. det finns fortfarande några böcker kvar så passa på å köp just ditt ex innan de tar slut

puss å kram många barn

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela