missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

läääänge sen

Publicerad 2011-04-09 11:24:15 i Allmänt

men känner att ja inte haft tid/lust/ork att blogga på ett tag, har varit så mycket annat hit å dit.. har bla. varit på tarotkurs för Ylva faith Trollstierna vilket avr enormt häftigt och väldigt givande och ja blev helnöjd med kursen!! sen har ja ju fått min bok som ja har hållit på med och skickat än hit än dit osv.  åkt t/retur karlstad opererats och härjat.. jaaa de har inte funnit så mycket tid för att blogga med andra ord, sen har vi ju börjat träna Mio lite mera åxå.. han börjar bli riktigt duktig nu faktiskt mitt lilla hjärta!!

Kevin har fått nya skor (som dock inte kommit ännu) efter att ja mer eller mindre eldade upp hans skor när ja skulle torka dom.. ops.. inte så vidare smart gjort kanske men men ändå nu har ja gjort rätt för mig och beställt nya skateskor åt honom..

va händer idag då?? hmm ska in till Sunne och handla lite gott tills i kväll.. blir nog en gryta ala berit igen tror jag den var helt underbart god och ja skulle kunna äta av den hur mycket som helst..

hoppas alla får en riktigt riktigt fin dag!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela