missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

hmmmm

Publicerad 2011-04-15 21:39:01 i Allmänt

fan ja e såååå sugen på nått.. eller ganska mycket här kommer en liiiten lista på vad ja skulle vilja ha just nu..
choklad pudding, glass, melon, jordgubbar, geisha, kinapuffar, påskmust, kyklingfile med potatisklyftor och kantarellsås, chili corn carne, POPCORN med smör smak, ost och skink sallad, feta ost pastasallad. grillat kött en öl eller ett glas rött, salta döskallar, romerska bågar marshmallows, sockervadd m.blåbärssmak. Jordgubbar doppade i choklad,chokladskumananer och sen vill jag titta på TOM OCH JERRY marathon!!
som sagt en liten lista.. hmm undrar varför texten i listan blev så liten för?? hmm ja ja strut samma!!
är även sugen på att gå ut och dansa å ha kul, och sommar och grilla å mums fan va ja e sugen på saker.. well well..
fan de kliar på armen vid stygnen, läker fint ialla fall men de kliar å kliar å kliar

hoppas alla får en riktigt bra helg.
själv kommer ja ta de så lugnt de bara går tror ja.. har ju äntligen fått ett jobb.. visserligen endast som vikarie men ändå ja får ju lite inkomst ialla fallnää ja har verkligen noll motivation till bloggandet just nu känner ja.. men de kommer nog igång snart igen :)
have fun i will

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela