missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

åh så kul da...

Publicerad 2011-04-26 12:33:30 i Allmänt

Ja då är det tisdag  runt lunch då och i morse var jag sååå enoooormt trött när ja var på väg hem efter att ha jobbat så det var inte klokt, vägen Sunne-Långenäs har nog aldrig varit såååå lång förut tror ja.. herrejisses.. pendlade mellan att vara super trött och förmodligen se ut som en kines i ögona till att sitta å huttra brrr.. Värmen pendlade med andra ord så här, Varmt.... Kallt... brrr varmt... kallt.. brrr, varmt kallt, brrr
ja å så höll det på i ca 2 mil den första 1,5a mile var ingen fara då hade ja precis slängt i mig en kopp kaffe ju så..
annars då?? ja kom äntligen hem och hundar och gubbe blev glada.. gladast blev visserligen donna och mio tror ja, donna pep så väldigt då och mio han lekte "stepdansör" eller nått tror ja för han kom i en väldans fart så de sa bara "swisch" om honom och sen studsade han på bakbenen värre än en k'änguru!!

kom äntligen hem och fick krypa er i sängen det var väldigt efterlängtat!! Var ju inte alls bered på ett natt pass.. hade krypit ner i sängen och var redo för att sova när de ringde och frågade om ja kunde komma och jobba :D och visst kunde jag det...!! blev glad och de var kul att få åka å jobba åxå, även om de inte var på min favvo plats <3 men de var kul!!

Annars så har ja även fått ett ilandsproblem..(NOT) Skrattar högt för mig själv.. Mina naglar har ju äntligen börjat få en bra längd och dom har lyckats hålla sig från att gå av eller splittras m.m och nu e de stan för långa så det börjar bli lite problem med att skriva här på datorn... ujujuj vilket ilandsproblem ;)

När ska se om ja hittar en riktig riktig tröttis bild på mig och lägga upp här så får ni alla godingar se hur pigg ja var när ja kom hem  från jobbet i morse (den bilden är dock inte tagen i morse utan för något år sen..)



Är ca 1,5 år sedan när våran äldsta katt deicide var nyhemkommen.. den lilla söta krabaten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela