missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

torsdag..

Publicerad 2010-09-16 12:21:12 i Allmänt

oh nu börjar ja bli nervös på riktigt.. ja ja jag vet ja tjatar om fredag men ni får faktiskt stå ut.. min blogg mina bekymmer, lyckor och allt va de nu kan vara!!
har fått världens knut i ryggen som verkligen gör ont.. min underbara älskling kände på den lite förut å han fnissa till å sa att de där e ingen knut.. de e ju en dubbelknut!!! jo tack haha
så till veckan får ja försöka stämma träff med sötaste nettan å se om hon kan ge mig lite underbar massage igen!! hon e verkligen duktig på de där, men å andra sidan e hon ju utbildad så hon ska vara duktig men hennes massage e något utöver de vanliga!!! sen måste vi ju träna lite åxå hon å ja... å grejja lite i vårat rum för snart ska vi öppna å börja jobba!! skoj skoj skoj!! längtar verkligen
nej nu ska ja logga ut från datorn å börja göra mig i ordning för att åka mot stan å hämta mamma som ska vara här å ta hand om kevvan donna å pisse missarna i morgon när vi drar mot stockholmo!!! skoj skoj skoj!!

ha en riktigt härlig torsdag för de ska ja försöka ha

älskar min son och sambo ni är verkligen bäst!!!!!!!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela