missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

söndag kväll!!

Publicerad 2010-09-05 19:03:15 i Allmänt

och nu e de snart dags att åka mot karlstad och göra ett nattpass med skönaste eva eriksson da!! å ett pass med henne betyder ju mycket bus å skratt å skojj!!
ha de bäst så får ni hålla tummarna för att min förkylning och det onda  i halsen är borta i morgon så ja slipper de här för nu orkar ja inte mer (de värsta e att de har inte ens brutit ut ordentligt ännu..)

kommer sakna mina älsklingar i natt när ja inte får vara hemma.. har ju varit hemma sedan i onsdags eftermiddag nu å blivit van vid att ta de lugnt å bara njuta av lugnet här hemma i skogen.

well well nu bär de av
puss å kram
'Kevin och Andreas jag älskar er så enormt mycket.. älskar er till oändligheten!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-16 15:40:46

PUSS / Eva

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela