missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

nervöst...

Publicerad 2010-09-17 07:29:51 i Allmänt

jaaa shit i dag gäller de... lite sm,ånervöst e de kan ja säga.. men ja e såååå förväntansfull åxå.. sitter här med en kaffekopp och min Buddha skrivbok och försöker komma på frågor..

guuud ja vet inte ens vad ja ska skriva riktigt.. e lite lätt tankspridd idag känner ja.. :s haha udnra varför ;)

pratade med goa Nettan igår åxå å hon hade haft en kanon vistelse på englagård, vilket ja inte är förvånad över.. englagård är verkligen en helt fantastisk plats med underbara människor och underbar miljö och framför allt underbar energi på hela stället.. man blir med ens lugn och fridfull i hela kroppen, går inte att beskriva känslan som man får i hela kroppen och själen där.. inte mer än Underbart!!!!!!!

ja ja över till idag.. lång bilfärd väntar på mig och min underbara älskling i dag.. stockholm here we come!! ska försöka hinna fram till stensund i tid till Lunchen åxå ;) hehe käka där å hälsa på Vavva framförallt, hon e väl den både jag och Andreas saknar mest!! och den ja absolut inte vill missa när vi åker dit den saken är säker ialla fall!!!
sen om de finns tid och ork när vi e klara i stockholm så ska ja höra av mig till Camilla min Kusin å åka och hälsa på henne Magnus och Lilla söta August som tydligen har blivit riktigt stor och springer runt som bara den nu :) sist jag såg honom var i vintras och då ville han helst sitta i knä eller på mammas arm och titta å små "prata" som bara bebisar kan så de vore riktigt kul att få se honom igen, haha jaaa Camilla åxå så kalrt. Magnus har jag bara träffat en gång å då var jag riktigt trött.. var ju tidigt en morgon och ja hade övernattat på deras soffa efter att ha suttit ca 15-17 timmar på en buss från ö-vik till sthlm..

mamma e här nu åxå.. hon ska passa djuren och Kevin idag när ja å älsklingen är ute på roadtripp.. och hon har redan ställt sig och börjat med Bakandet WOHO!!! gott gott gott!! inget är väl som mammas nybakade bullar?! sen ska hon tydligen göra chokladrutor/kärleks mums åxå :D :D

nej nu ska jag fixa några mackor saft och kaffe att ha med på dagens roadtripp

Ha en kanon dag och helg för de tror jag minsann att jag kommer at ha

puss å kram många barn

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-09-17 10:54:41

lyxigt med hembakat.. kan skicka hit henne sen L hoppas ni får en underbar dag.. kram på er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela