missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

lördag sköna lördag..

Publicerad 2010-09-04 10:17:39 i Allmänt

gud vad veckorna går fort.. tyvärr kommer kylan lika fort åxå.. märks att de börjar bli höst nu e inte alls varmt på kvällarna längre!! brrr.
igår fortsatte vi att måla huset och har nu målat mer än halva huset å de känns riktigt gött faktiskt. körde på med bra fart igår å målade hela baksidan på några timmar :D fan va duktiga vi är. är riktigt mysigt att måla tycker ja. ja å kevin har bytts av med målarpenseln å andreas har kört på i stort sett hela tiden. ja å mina killar kämpade på ordentligt bra tycker ja!! å gissa om de blev fint eller?! svar JA.
så nu e de bara kortsidorna kvar men vi ska se om de finns någon högre stege för de sidorna för den stegen vi har e aningen för kort för kortsidorna.. de e ju lixom liiiite högre de..

Vedgubben kom hit igår åxå med en massa ved :D härligt de så nu behöver vi inte oroa oss för att varmvattnet tar slut ialla fall nu e de bara att elda på :) vaaaaarmt å skööönt ska de bli.
Igår fick även mitt underbara täcke göra comeback åxå, har ju som sagt börjat bli lite kallt på kvällarna nu så det var vädligt välkommet och guuuuud så gött de var med täcke igen :)
härlich.

va blir de idag då?? hmm ska plocka in all ved, kolla husväggen som vi målade igår å se om den kanske behöver ha lite mer färg på sig,  solen ligger ju på den väggen typ hela dagen så trät var ju ganska så torrt å sög åt sig färgen direkt.
sen i eftermiddag/kväll så blir de ännu en löp tur för mig och donna. är riktigt härligt att ja har börjat komma igång med löpningen igen, tack älskling för att du skickar ut mig på löpturer även om ja kanske inte riktigt känner för de till 100% men de e ju såååå underbart när man kommer tebax från löpningen :) och donna e sååå duktigt och kämpar på bra och springer så fint hon åxå. e härligt med hundsällskap när man springer..

nej nu blir de att slösurfa runt lite så får vi se vad den här fina dagen har att erbjuda

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela