missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

it´s been a while

Publicerad 2010-09-29 12:28:09 i Allmänt

bra låt de där.. vet inte om den heter just så men den går så ialla fall :D
oj oj oj ruljansen e igång rejällt nu.. händer något typ hela tiden och det går fort åxå!! Var till Ljusängelns Lokal i söndags och guuuud vad fint det var där och gud vad det hände saker när vi var där.. haha kul kul och det kommer bli sååå jävla bra!! elt sjukt bra verkligen...!! ser verkligen fram emot att vi e helt klara i lokalen så vi kan slå upp dörrarna och öppna upp och börja grejja där. åh jag känner i hela kroppen att det är sååå rätt, de känns så jäkla bra, ja jag vet ja tjatar om de här nu men jag kan inte låta bli!!  Fick äntligen träffa Susanne åxå det var ju på tiden ;)  
Mitt lilla hemliga projekt är i full gång det åxå.. fast börjar fundera lite nu.. hur kommer de bli?? är det verkligen så här det ska vara..? nervösa tankar tror jag men skit samma det kommer att bli precis så som det är menat att det ska vara!!!
Ska försöka ringa lite samtal under dagen åxå få se om jag får tag på dom, :) en har jag lyckats få tag på ialla fall å han hade lyckats slarva bort mitt nr.. hmm bra intryck?? haha ja ja strunt samma..

Åh vad jag längtar inför starten med ljusängeln.-.. eller ja starten kan man kanske säga redan är igång? det är ju öppnandet och allt sånt som inte e klart ännu men de kommer och det går FORT!!
ucsh Donna spydde just.. BLÄ var vissertligen bara slem men ändå.. ska snart försöka få med mig henne ut, hon ligger här nu bredvid mig i sovrummet å ser ganska hängig ut, hoppas hon inte är på väg att bli sjuk bara :( men hon har sina dagar där hon e små hängig eller inte alls på humör för att sen nästa timme bara hoppa runt busa och springa som en dåre ute på gården .

hmmm e lite hungrig ja.. kanske skulle börja planera inför lite lunch??


¨h hoppas mina visitkort kommer snart åxå så ja kan få lite gratis pr åxå hehe!! blev verkligen riktigt riktigt nöjs med dom så de ska bli sååå roligt att få se dom när de kommer..

nej nu blir de att försöka få ut donna på en tur i skogen då få se hur pigg hon e på de :)

ha en bra dag för de hoppas jag på att få

puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela