missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

händelserik vecka

Publicerad 2010-09-13 11:57:11 i Allmänt

jaaa den här veckan kommer att bli händelserik..
ledig idag å kevvan likaså, igår sov han över hos en klasskompis :) kul att han kommit in så bra å fått så bra vänner.. äntligen är han en pigg och levnadsglad kille igen precis så som han ska vara!!
i morgon bär de av mot karlstad på arrestjobb igen :) å då får ja träffa Anna igen och förhoppningsvis snosa bebis woho!!!!
onsdag blir lugn och torsdag åxå.. ska försöka komma ut å springa nån av dessa dagar.. får nog bli onsdag tror ja. sen på fredag.. usch blir nervös bara ja tänker på de.. haha då ska ja till sthlm å träffa Benny.. det ska bli vääääldigt spännande men ja e lite nervös åxå.. man vet aldrig vad som kommer hända.. fast mest e jag nog förväntansfull tror ja.. har en hel del frågor som ja vill ha svar på så de ska bli kuuuuuuul!!!

nää nu får de bli duschen å sen ska ja åka in mot gräsmark å hämta lilleman!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela