missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

wiiiiiiiie!!!!!

Publicerad 2010-10-05 16:29:15 i Allmänt

alltså jag är såååååå glad!!!!!! Idag fick jag mina visitkort och dom blev ju bara sååååå jävla snygga. de  blev betydligt snyggare än jag trodde. jag gillade dom när ja designade dom i datorn men de var verkligen mycket snyggare i verkligheten!! åh blev sååååå nöjd med dom. så när jag körde kevvan till sin kompis Friso så passade jag på att sätta upp några visitkort på ica och sen stannade jag till vid Lottas mysiga butik i brandsbol och frågade om jag fick lägga ner några kort där och det fick jag, vi blev ståendes och pratade väääldigt mycket om andlighet av olika saker och vips så hade hon bokat en sittning med mig!! jisses vad snopen jag blev, det var inte alls vad jag hade förväntat mig men jätte kul och jag känner mig verkligen rejällt taggad inför sittningen i morgon och det ska bli så kul. Hon sa att hon hade vänner som säkert skulle vilja ha en sittning med mig som hon kunde vidarebefordra så det ser jag fram emot. är jätte nervös inför i morgon kväll men mest förväntansfull och glad, det känns bra och det gick så fort så jag han ju knappt fatta att det hade blivit min första officiella bokning!!

Annars då?? har haft en härlig dag med härligt väder och härligt humör :) var väldigt trött efter att kevin åkt till skolan så jag bestämde mig för att krypa ner i sängen igen och sova nån timme, vaknade sen av att Deicide satt utanför sovrums dörren och höll någon form av serenad eller liknande han jamade för full hals och låååånga jamar var det åxå haha vilken stämma den missen har!! våran lilla oranga tiger :p

på torsdag så är det färdig görandet av lokalen innan vi kan slå upp dörrarna åxå ska bli super kul och det kommer verkligen bli bra tror jag. det känns så fantastiskt bra och Nettan och jag jobbar ju såååå bra ihop så de känns verkligen som det är menat s¨å här och de tror jag åxå.. för så fort vi bestämde oss för att ja va fan nu kör vi så har det rullat på som bara den. snabbt och allt som vi har kännt att vi har behövt har lixom bara "dykt upp"

älskar min familj och mina vänner oerhört mycket!!!

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2010-10-06 12:17:51

Oj oj nu verkar det rulla på ordentligt, va kul!! jag önskar dig massa lycka till och jag tror dina sittningar kommer gå bra vännen. Försöka ses snart på nått sätt. hälsa familjen! kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela