missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Tisdag förmiddag

Publicerad 2010-10-26 12:28:46 i Allmänt

Lite förvirrad.. är inte van att komma hem en måndagseftermiddag/kväll från K-D men jobbade ju söndag natt så Älsklingen fick gå upp med kevvan i går morse och Kevvan e jätte duktig när älskling har hand om morgonbestyren när de gäller lillplutt!!(som egentligen inte är så liten längre men men)

Annars då??
Har haft en väldigt intressant och lärorik helg måste jag säga, Jobbade natt lördag söndag och söndagen bjöd på en resa t/retur hem med Kevvan som hade följt med till stan för att handla upp sitt presentkort på OneOff som han fick i present av min morbror och hans fru! det blev en ny skateboard och vax och nått hjullager eller vad de nu hette.. ja e då ingen skatemamma för ja fattar NADA av de där termerna och allt vad de nu är.  Efter de så blev det healing och tarotläggning på Lena vilket var super kul å väldigt givande för oss båda. Ny utvecklande för mig det märktes på både healingen och tarot läggningen så det var riktigt kul. Det roliga var att både jag och Lena upplevde saker under healingen och det vi upplevde var exakt samma saker skit häftigt tycker jag!!
Tarot läggningen var åxå speciell och väldigt intensiv,
efter de var jag ganska så tömd på energi så ja åkte hem till pappa drack the och åt smörgås för att sen lägga mig och vila lite men då ringer nettis och behövde ha hjälp med vissa saker så de var bara att sätta sig i bilen och åka mot Ljusängeln igen men det var åxå väldigt roligt och lärorikt!!!
På måndagen sov ja lite längre än jag planerat och sen en snabbis till Ljusängeln igen och fixade lite saker som vi skulle göra, sen bar de av mot ÖB kl hade dragit iväg så tyvärr han jag ju inte med allt de jag hade planerat så jag fick åka hem direkt efter det. Hann ju tyvärr inte med att hämta presenten från Ingrid och Stig till Andreas heller och gissa om han är nyfiken, har ju inte berättat vad de e han ska få av dom.

Idag då.. har pratat med försäkringskassan och kollat hur det går med mina pengar som verkligen behövs nu*' trots att man fick lön igår så behövs verkligen alla extra pengar man kan få.. märks att man inte jobabt så mycket och nu när räkningarna e betalda så tryter de rejällt i kassan.  *suck*
I morgon blir de att fara till sunne och lämna in papper på försäkringskassan så att de förhoppningsvis kan komma igång med nya bostadsbidraget någon gång

annars idag så blir det att bära in den nya veden vi har fått och sen att sitta och spåna på mitt CV och försöka få till det bra så ja kan skicka det till min jobbcoach så han får lite att jobba med ;)
Han var verkligen super bra och jag rekomenderar alla som ska ha jobbcoach att ta det via coachcenter. En pigg glad och humoristisk man som jag fick med stor förståelse för individen i sig.

ja ja nu e de dags att sätta igång med lite grejjor här hemma hoppas ni alla får en kanoners dag!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela