missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

skojjsi skojjsi

Publicerad 2010-10-13 12:20:36 i Allmänt

är mycket på gång nu hoppas bara att det tråkiga försvinner och löser sig till de bästa möjliga...
kommer eventuellt att delta på en öppet hus dag i lokalen åxå. det vore ju riktigt riktigt kul och väldigt bra. eftersom vi e nystartade så är det ju viktigt för oss att nå ut till alla och kanske kunna värva lite nya kunder och marknadsföra oss ordentligt. Nu är alla våra möbler på plats ialla fall.  Nu ska bara några få möbler målas om som ja ska fixa så fort det bara går :D sen e de verkligen helt 100%klart att köra igång.

längtar verkligen tills det är igång på riktigt så att säga :D

nej nu blir det lite pastasallad till lunch mumma mumma

ha de bäst
puss å kram

Kommentarer

Postat av: Mimo

Publicerad 2010-10-13 16:38:04

Hittade min på VeroModa Bergvik, de var på REA så skynda på, de lär ta slut fort :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela