missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

puh..

Publicerad 2010-10-06 14:38:14 i Allmänt

Sådär ja.. har haft första läggningen för dagen, ska bli intressant att få höra vad personen tyckte om den sen.. var en via mail och de var första gången jag la korten för någon som itne satt framför mig åxå så ja vet ju inte alls om det kommer stämma in nått alls men de kändes väldigt bra ialla fall så jag får hoppas på att han blir nöjd och kan känna igen saker som jag fick in. sen i kväll ska jag åka hem till en kvinna som ja lämnade visitkort till igår och lägga korten för henne åxå det känns väldigt väldigt possitivt spå de ska bli jätte kul. verkligen.. det händer verkligen mycket nu och ja hoppas att de fortsätter att hända mycket possitivt åxå!!
sov enooormt gott inatt måste jag säga och i morse var kevvan såå go.. väckte honom och han verkade ganska trött.. fråga om han fick sova i 10 minuter till och om ja kunde gå å koka ägg åt honom under tiden, så jag la fram hans kläder och gick till köket och började med äggen., när ja kom tebax när äggen var färdiga så hade han klätt på sig och var helt klar.. det var kul å se de brukar ju inte hända.. han brukar ligga kvar så länge det bara går haha och han brukar inte klä på sig.. jag bruklar mer eller mindre få klä på honom när han befinner sig i någon slags dvala haha lillplutten!!

känns som de här kommer att bli en bra vecka fullt ut.. Pratade med en massa folk igår åxå.. chefen för både arresten och assistent jobbet. med personalcheferna eller va man ska kalla dom på båda ställena. fick arbetsgivarintyg beställt från båda ställena, pratade med försäkringskassan 2gånger och en gång med skattemyndigheten men nu är äntligen kevins adress ändrad så nu bor han officiellt hops oss igen.. jaa alltså han har ju alltid bott med mig men adressändringen gick ju inte som den skulle till en början men nu e de fixat och klart så nu e allt som de ska igen. nu väntar ja bara på att försäkringskassan ska skynda sig med att sätta in de pengar som de inte betalade ut under tiden som kevin inte var skriven hos oss i huset!! gött dä.
måste försöka ta mig in till försäkringskassan och fixa med bostadsbidraget åxå nu när vi inte bor i en liten skruttig tråkig lägenhet längre utan att få alla uppgifter ändrade för huset.

nä nu ska ja försöka göra något nyttigt.. kanske fortsätta arbeta på mitt hemliga projekt :p det börjar ta en riktigt fin form nu..

Åh fick äntligen se kort på "MYGGAN" som är bosatt inne i jessis mage åxå.. wiiiie är sååå mysigt med ultraljud tycker jag..
Puss o kram många barn

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2010-10-07 19:32:06

Hihi!!

va trevligt att de går bra. myggan? ja det kan man väl oxå kalla h#n. =) lycka till med korten gumz.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela