missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

ny vecka

Publicerad 2010-10-11 12:48:41 i Allmänt

hoppas den här veckan blir bättre än förra veckan var ialla fall.. den slutade ju inte alltför skojjigt men men nu ska man inte tänka på det tråkiga utan man ska se frammåt!! så enkelt är det :)
I lördags hade vi besök av mina svärföräldrar de var riktigt trevligt :) Svärmor hade gjort chili corn carne (eller hur de nu stavas) och herregud säger ja bara.. jag gillar chili corn ccarne men hennes... jaaa den var gudomlig jävlar vad gott det var!! hon hade köpt med jalapeno som vi tog på och blandade i maten.. jag gillar ju stark mat, men jag borde nog inte ha blandat i så mycket jalapeno om vi säger så.. magen gjorde uppror på kvällen och framförallt dagen efter.. oj oj oj hahaha say no more!!
I fredags så fick kevin åka till sin farmor och han åkte tåg för första gången ensam. han var sååååå duktig och verkade inte tycka att det var så väldans märkvärdigt egentligen.. tror att jag tyckte det var större än vad han själv tyckte faktiskt. Annika och Ulf hade haft ett litet samtal med honom och jag får hoppas att de tog sig eller vad man ska säga.
I går när jag hämtade honom vid tåget så märkte jag direkt att det var något som var "fel" han sa som vanligt att det inte var något och frågade sen om vi kunde åka förbi en affär så han kunde köpa nått att dricka för han hade tjänat egna pengar i fif så de gjorde vi. när ja stannat bilen så frågade han om jag ville veta vad som var fel för det var ju något de tog ett tag men han erkände att ja hade rätt och sen berättade han vad som var fel. förstår om min plutt var arg,ledsen,tjurig och ja allt sånt där. tänker inte gå in på detaljer men de som var var att de tyvärr är ett nödvändigt ont som kommer göra kevin ledsen ett tag framöver tills det är över.. ja ja över till nått annat då..
Den här veckan så kommer våran bänk till lokalen och då är hela rummet och allt klart!!! woho!!!! så nu e de bara att sätta igång gud vad jag har sett fram emot det här!! verkligen jätte mycket, kommer att bli jätte bra tror jag och ja ser fram emot att "slänga mig in i detta nya"
i morgon ska vi till sunne på möte, ska bli intressant men väldigt nervöst åxå.. :s men det kommer att bli väldigt bra i slutändan det tror jag verkligen!!!
nej nu e de nog dags att sluta och fixa med lite här hemma. alltid är det något som ska göras ;) men vet ni vad.... jag gillert!! älskar att bo i hus och jag älskar vårat hus!! älskar det här stället och jag vill verkligen aldrig flytta härifrån!! Stort tack till Inger och Jan som valde oss att hyra deras hus!!!

Puss å kram

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2010-10-11 21:28:39

Hoppas det ordnar sig,vad grejen är med kevin så han blir glad igen. Plutten ska inte vara nere. Jag förstår att du trivs. Det var ett mysigt läge huset ligger på.hoppas vi oxå hittar vårt drömhus snart. kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela