missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

nordanvindar

Publicerad 2010-10-18 11:34:36 i Allmänt

på hög nivå... herregud vad det blåser kallt här!!! tycker inte vinden borde kunna komma ner bland alla trätoppar men å andra sidan så finns de ju knappt några löv kvar som skyddar..
Brrr
Jaha nu har jag lyckats avklara en del telefonsamtal som jag skulle fixa här på förmiddagen åxå kanoners dä!!!

Var på begravning i fredags åxå och gud vad fiiint det var. har tyvärr lyckats få gå på 5 st innan den här begravningen och ja måste ändå säga att den här som var i fredags var nog en av de absolut finaste jag varit på var någon slags magisk känsla över den med solosång som var enormt vacker!!!

Annars under helgen då.. vad har hänt? ja jag har jobbat i arresten <3<3 hela helgen ända sen i torsdags faktiskt mycket kul älskar det jobbet verkligen!! Hoppas på att det blir betydligt mer pass under vintern som är på starkt intågande men allra helst så hoppas jag ju på ett fast jobb såklart!!!
Så helgen har varit minst sagt roande :D hoppas på att få lite mer pass inom kort åxå behöver få några mer pass den här månaden och framför allt nästa månad då kommer det verkligen att behövas lite mer jobb och mer i inkomst!!!!!!
Hoppas visserligen även på att lyckas få ihop lite folk till våra kurser på ljusängeln som står i startgroparna rejällt nu.. allt är egentligen klart för att kunna starta upp nu, är bara att jag ska måla några små saker i lokalen men annars så allt är på plats och klart för att köra igång så det är riktigt kul.. ska fixa lite små saker för guidade meditationer åxå och det har jag på känn att det kommer att bli riktigt riktigt kanon bra verkligen!!!!

nej nu måste jag verkligen käka något känner mig lite skakis så kroppen ropar på något ätbart sen blir det karlstad för att besöka röntgen och sen får vi se om de sätter igång lite saker här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela