missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

långis

Publicerad 2010-10-30 18:24:27 i Allmänt

Har precis kommit hem till pappa efter en långpromenad med Mini. Ni som inte vet så är Mini min brors rottweiler hane på dryga året. Han har en enorm energi och helt ärligt talat så tror jag att han har ADHD eller DAMP eller något haha han skulle behöva lugnande den killen..
Vi gick i från centrum på wåxnäs förbi färdig betong över bron mot bergvik ner mot gräsdalen förbi solstadens smådjurs klinik upp mot gruvlyckan ner förbi molkomejeriet och tillbax till wåxnäs centrum. tog lite drygt en timme. är härligt väder ute. lagomt varmt/kallt ca 10 grader och inget regn och ingen blåst. alltså perfekt promenad väder!!

och nu sitter jag och uppdaterar mina kära fans som ja har upptäckt på statistiken att de blir fler sakta men säkert, e ju alltid kul att folk läser ens blogg :)

sen blir de hemmagjord pizza å de ska bli gott.  Sen ska jag i väg till Ljusängelns lokal och meditera lite och sen kommer Louise W dit och ska få sin healing som jag lovade henne i somras :) ska bli kul å få "jobba" i lokalen med alla underbara energier som finns i den underbara lokalen vi har :D Härlich!!!

saknar min underbara älskling Andreas!!
Men i morgon åker jag hem å då ska ja pussa ihjäl honom ;)
Kevin min underbara snuttis, ja han gick upp med tuppen i morse vid 04.30 näe klockan ringde och satt och prata och myste med lite rostade macor och the och sen åkte vi mot karlstad. han har varit ute och lekt hela dagen i dag tydligen. jag har inte sett honom sen06.30 i morse. hihi min plutt han kommer somna som en stock i kväll ialla fall

hoppas ni alla har en underbar helg.

by the way.... e de inatt man ställer om klockan eller e de i morgon natt??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela