missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

fy vilken

Publicerad 2010-10-08 16:13:16 i Allmänt

skit start den här dagen bjöd på!!!! men såååå mycket värre än så här kan de inte bli idag ialla fall så nu kan den bara bli bättre och bättre..
Idag åkte lillplutten (än sen om han är 10 år han kommer alltid vara min lillplutt) tåg själv för första gången. Åkte från Sunne station till Kil där Annika hans farmor mötte upp honom. ska bli jätte jätte intressant å höra hur han tyckte de var!! tror han var lite nervös men samtidigt så tror jag att han känner sig lite stolt!!

Puss och kram
jag älskar min familj och mina nära och kära!!!

Kommentarer

Postat av: Mimo

Publicerad 2010-10-09 00:15:10

Visst är det gosigt med koftor på hösten ^^ Ganska billig, 400kr på Akazia, finns kvar många i helsvart :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela