missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

förtroligt

Publicerad 2010-10-29 16:21:36 i Allmänt

med min son.. vi hade en liten diskution igår kväll.. Han var lite ledsen och även om han sa saker som jag vet att han inte menar så e de ju lite jobbigt att höra sånna saker. vet att han sa en del saker mest för att han var ledsen över vissa saker som ja inte tänker nämna alltför mycket här.. Tycker sååååå synd om honom är så arg på vissa personer för att de sårar kevvan om o om o om igen varför kan ni bara inte se att han blir ledsen och förstå att ni måste ändra er!!

Annars då dagen har gått ganska fort hittils ialla fall.. var enormt trött i morse så gick och la mig igen efter att ha skickat iväg kevvan till skolan, sov någon timme till efter de å de var enormt välbehövligt kände jag!!
Annars då?? tog tag i städningen av huset som ja verkligen inte hade någon som helst ork till igår. det gick fort och lätt så de var skönt. lyckades till å med få tummen ur r**en att rengöra duschkabinen ordentligt så nu e även den skinande ren och fin!!

Kevvan kom hem från skolan och hade ett riktigt gott humör de var verkligen härligt att se!!  han ville ner till gräsmark "centrum" så vi åkte ner med honom och han ringde nån kompis och han har med min mobil så han kan ringa när ja ska hämta honom igen :)
åh vad jag älskar min son!! han är den underbaraste sonen man kan tänka sig!! älskar honom över allt annat!!!!!!


Hoppas alla får en riktigt härlig halloween helg!! själv ska ja ta hand om er som får en mindre lyckad halloween helg :p

Kommentarer

Postat av: Mimo

Publicerad 2010-10-29 16:33:49

Jaaaa :-D Vi har väntat på henne sen hon var ett ägg, så det kommer bli helt sjukt underbart att få hem henne i November. Hon ska heta Ådi haha :-D

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-10-29 17:33:14

ja jag hoppas folk förstår att de ska vara snälla mot de mindre,hoppas han slipper vara ledsen. =) kram på honom.



heheh ja det lär bli livat i helgen,hoppas jobbet blir bra!! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela