missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

besök

Publicerad 2010-10-09 14:21:33 i Allmänt

japps i dag får jag och älsklingen besök av hans föräldrar!! ska bli kul faktiskt. annars då idag?? ahr plockat och sopat lite ska snart ta disken som ja har lagt i blöt åxå. Donna ä duschad och borstad så hon e nöjd och vet att hon klarar sig undan dessa hemskheter ett tag till ;) duschen gillar hon verkligen inte.. hon står å glor ilsket mot mig när detta moment inträffar.. händer att hon gör ett desperat försök till att morra fast att hon testat detta i snart 7 års tid och vet att det aldrig funkar att morra mot mig så försöker hon lite då å då. nån gång kanske det funkar verkar hon tro... 
åh hittade värsta goa koftan på Marias blogg åh jag vill verkligen ha en sån att ta på mig nu när hösten är här en riktig myskofta!! lyckades byta mitt dagpass nästa fredag åxå gött de. men blir att jobba kvällen på fredag i stället men hellre det än dagen och så kan ja gå på begravning/minnesstund för de vill jag verkligen göra!!
minns inte om ja skrev de i gårdagens inlägg men kevvan åkte tåg för första gången ensam igår.. från sunne till kil, och i kil mötte annika upp. Annika e hans farmor. han hade haft de helt ok på tåget och han var nog lite stolt att hon fixat detta helt själv åxå.. dessutom hade han lyckats med att äta pizza på tåget den lilla filuren!! haha älskar verkligen min son över allt annat!!!

nej nu e de dags att ta tag i disken innan svärpärona dyker upp!!

hoppas ni alla andra där ute har en bra helg.

puss o kram många barn

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela