missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

behöver skriva av mig

Publicerad 2010-10-22 21:44:22 i Allmänt

lite, idag har mina tankar och känslor gått upp och ner känner jag,  Behöver skriva av mig och även om ja inte använder namn eller något annat som kan avslöjja för mycket så känner jag att jag behöver få ur mig lite saker. och FÖRLÅT om du tar illa upp av det här inlägget men känner att jag verkligen måste skriva lite.

hoppade runt på lite diverse bloggar idag (har mina bloggar som jag följer) och i en blogg så hittade jag en del inlägg som verkade handla om ett ganska stort steg i en människas liv, har läst de här inläggen tidigare men idag läste ja dem om och om igen och de gick ju tillbax ett tag med "ledtrådar" om detta stora kliv. INGET var bekräftat i bloggen om att det faktiskt skulle vara så att de ska bli ett stort kliv men inget fanns där för att förneka det heller,
Jag tänkte att OM det faktiskt vore så att personen ska ta detta kliv så hade jag fått veta det.. men jag kunde inte låta bli så jag skickade iväg ett sms och frågade,

Svaret gjorde mig jätte ledsen/besviken och ja kände mig ärligt talat lite sviken,  ja skrev grattis och att ja var glad för denna person och det är jag åxå så de var absolut inget ja bara skrev jag är glad för personens skull, men efter så lång vänskap så hade jag förvä'ntat mig att få veta det på något annat sätt än i en blogg, för så pass länge har vi kännt varandra.
Personen bad om ursäkt om denna hade sårat mig på något sätt och skrev att den ville berätta detta öga mot öga men att det inte funnits något bra tillfälle och att vi knappt setts sista tiden,
nej de har personen rätt i vi har inte setts på ett tag men vi har setts.. personen kunde ha ringt som den gjorde vid en annan stor händelse,  det finns många andra sätt att berätta nått sånt här?!!
Kunde ha sagt när vi sågs för drygt en vecka sen att de fanns något som skulle hända... då stog vi ändå ensamma och pratade och de var inte direkt endast 2 min vi pratade, Den personen som ja lärde känna hade varit ivrig att berätta för mig. Hade det varit tvärtom så vet jag att ja hade varit det.
ok vi har kanske glidit isär och ja kanske överreagerar  men ledsen blev jag!!!
Vet att personen inte ville såra mig eller så men nu blev det så.

alla gör olika och vi reagerar olika åxå.

vill även säga att ja hoppas att personen inte tar illa upp eller något av de här inlägget men ja tycker inte ja  har skrivit något så nån kan riktigt gissa vem de gäller och ja kände ja behövde skriva av mig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon kommer min morbror och hans fru hit och hälsar på, blir nog nästan hela dagen skulle jag tippa på att de e här, sen blir det att åka till karlstad och jobba natten i arresten. på söndag blir de åxå nattjobb så då åker ja aldrig hem utan ja blir kvar i karlstad hela helgen ända tills måndag, har ett möte på söndag som ska bli kul sen får vi se vad som händer under resten av dagen tills man ska börja jobba!!!

Ja ja nu e de nattning av lillen, hoppas alla får en  bra helg

Kommentarer

Postat av: Balansant2

Publicerad 2010-10-23 11:19:35

Jag tror du kan lista ut vem detta är. Du har nått att läsa i bloggen min. jag tar inte illa upp, jag har full förståelse för att du blev besviken. Jag hade väl hoppas på att få ett bra tillfälle att tala om. Hade ju förhoppningar att vi skulle hinna ses snart. Hoppas du tar emot min ursäkt. Massa kramar..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela