missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

5 dagar sen..

Publicerad 2010-10-04 21:34:22 i Allmänt

jag skrev.. wow trodde faktiskt att det var ännu längre sen, måste bara påpeka redan från början.. eller inte påpeka kanske men förbereda.. att om de e konstiga stavningar i de här inlägget så beror de på att mina ögon e enooormt tunga just nu!! har åkt än hit än dit hela dagen..
var på arbetsförmedlingen i morse..
träffade min handläggare för första gången och ok.. jag har varit inskriven på arbetsförmedlingen en enda gång tidigare och det var över 5 år sedan, sen dess har jag haft fast jobb så de var mer eller mindre en väldigt ny upplevelse för mig.. och jag var väldigt possitiv när ja klev in där i morse och kände fan va bra nu ska jag få hjälp och vägledning och tips på hur ja på bästa sätt söker jobb och lite sånt som jag trodde arbestförmedlingen var till för.. Vi pratade igenom mina önskemål och tankar och sånna saker och hon gick igenom de sk. reglerna... hon frågade omd et fanns något jobb som jag absolut inte ville ha och jag svarade att jag önskar att inte söka städjobb, det är inte för att jag inte vill städa utan för att jag har ett knä som varit opererat och som inte är bra fortfarande utan fortfarande gör väldigt väldigt ont och att det ev. ska opereras igen.. när jag fick hennes svar trodde jag att ja skulle trilla av stolen..
"Om det är sant med ditt knä hoppas jag du har läkarintyg på detta och det är väl bara att du äter smärstillande och sätter på någon form av stöd för knät, för här får man faktiskt ta de jobb som erbjuds.." oh my god tänkte jag...

nä nu e de natten här natti natt

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-10-05 09:04:14

Ja tyvärr kan man väl aldrig sluta förvånas över arbetsförmedlingen. Hoppas på bättre possitivitet nästa gång gumz..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela