missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

torsdag!!

Publicerad 2010-11-04 11:32:18 i Allmänt

Ja idag får vi se vad dagen har att erbjuda :) Ska försöka kratta färdigt runt lillstugan ialla fall (har ja tänkt) Ska tillbax till sunne för att lämna in ytterligare papper, och sen i eftermiddag blir det en löptur igen :) Hade planerat att åka till Ljusängeln för möte med alla som jobbar där uppe men har konstaterat att jag inte har råd med de n'är de gäller bensin :( Pratade med försäkringskassan igår åxå och dom kommer INTE att betala ut sjuklön för de pass som jag missade pga sjukskrivning i slutet av Juli i somras utan det ska tydligen polismyndigheten göra eftersom jag jobbat så mycket hos dom dagarna innan :) det e visserligen bra för arbetsgivare betalar tydligen ut mer än försäkringskassan förklarade kvinnan på försäkringskassan så de gillar jag :) bara hoppas att polismyndigheten är snabbare än försäkringskassan då.. är trött på att vänta nu och de där pengarna behövs verkligen verkligen verkligen just nu!!

ja ja nu ska ja inte klaga och beklaga mig över min ekonomi
nu blir det att kolla upp lite telefon nr till lite företag och sen sätta mig och ringa runt på lite jobb m.m

have a nice day!!
just ja.. måste ju bara säga att jag igår kunde glädja en tjej som haft det jobbigt och det är jag glad för :) ja alltså inte att hon haft det jobbigt utan att jag kunde glädja henne och införa lite energi och ljus i hennes liv

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela