missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tjoooo

Publicerad 2010-11-16 13:10:35 i Allmänt

fortfarande inget nytt här egentligen,
Hade verkligen en riktig pissdag igår!! allt kändes bara skit skit skit!! men idag verkar de kunna bli aningen bättre faktiskt så ja hoppas att det fortsätter så!!
har pratat med chefen för Polisen idag åxå å han var ju riktigt rolig..
Han ringde å fråga om ja kune tänka mig att jobba några timmar extra på lördag när jag ändå var i stan och jobbade ;) och visst kunde jag väl de.. allt extra klirr i kassan är välkommet :D
Var på affären när han ringde och när ja sa de frågade han lite förvånat vart jag var.. när ja sa att ja var i Gräsmark så fick jag svaret
"har ni en affär där?!!"
hahaha lite roligt var de faktiskt,

Måste säga STORT GRATTIS TILL SKÖNASTE EVA OCH JONAS ÅXÅ!! SOM IGR FICK BESKEDET ATT DE BÅDA TVÅ KOM IN PÅ POLISHÖGSKOLAN!!!!!
såååå kul för er men trist för oss andra som "förlorar" er!! (arbetsmässigt alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela