missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

men guuuuuuuuuuuuud

Publicerad 2010-11-22 12:27:47 i Allmänt

Vad jä*la uttråkad jag är!!!! sitter här med hårfärg i huvudet som ska sköljas ur om ca 30 min, sitter och försöker komma på något att göra efter det. Blir nog kanske att gå ner till gymmet i källaren och träna lite tror jag. ska ju träna idag oavsett så då kan ja lika gärna göra de nu under dagen i stället för i kväll.. sen i eftermiddag blir det att bära av mot sunne och till tandläkaren med Kevvan, in på ica en snabbis och köpa lite kryddor m.m
är enormt sugen på Grönsakssoppa och funderar på att kanske fixa det i morgon eller något. idag är det fiskpinnar som står på menyn, fast de vet man inte iåförsig :p de kan ju hinna ändras innan de e dags för mat. skulle vilja ha något riktigt mumsigt men nu för tiden så får man vara ekonomisk och köpa hem sånt som e billigt och bra.

Kan bara säga en sak att Soc e ena riktiga idioter, ok de gör bara sitt jobb och de förstår jag.. men när de får kontoutdrag där de visar en inkomst på säg 30.000-35.000 på TRE MÅNADER och de påstår att man fått 80.000 kr på 3 månader då är det verkligen något som är allvarligt fel!!!
Hade jag Haft en så bra inkomst som 80.000kr på 3 månader då hade jag INTE behövt gå till soc för att få hjälp lixom!!
ja ja nu ska ja inte fortsätta skriva om de för då sjunker humöret och ja får gå runt resten av dagen och vara deppig och de orkar jag inte med!!

tra la la
ja vill bo i en svamp annars får ja kramp!! la la la lalalalalala
Hej tomtenissar slå i glasen och låt oss lustiga vara!! tjo hej hej tomte nissar slå i glasen..

boink boink boink
pling pling.-..

Märks inte alls att ja e uttråkad va?!

ja ja ha de bäst allihopa.
Grattis jessi å stoffe till bröllopet

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-23 23:04:19

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-23 23:06:02

Ja ibland kan man undra vad de pysslar med. Hoppas de löser sig till de bästa.



HAha!! jag vill bo i en svamp.brukar jag nynna på.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela