missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

men åååååå

Publicerad 2010-11-08 15:10:37 i Allmänt

vad det är kallt!!! tror ärligt talat ja kanske e på g att bli sjuk.. Andreas sa att jag legat och huttrat i sömnen i natt DÅ är de kallt..
Idag har vi inte ens varit över 0 grader inte på hela dagen BRRR.. men men de e väl bara att acceptera och inse att nu är det KALLT ute och de kommer ju bara bli kallare å kallare.. så länge de inte blir som nån har spått att de skulle bli den kallaste vintern på 100 år eller va de var de sa då kommer jag ju ordagrant att frysa ihjäl haha!!

annars då?? blir natt jobb med skönaste eva inatt skojj skojj. då ska vi härja och skratta och skvallra lite som vi alltid gör. de blir sköjj dä!!

nä nu e de dags att fixa lite käk och sen ta en dusch å sen bara vara lite

bussreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela