missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Idag e jag stolt över min gråa Rotta

Publicerad 2010-11-02 10:43:21 i Allmänt

japps idag ska donna få lite extra burkmat i sin matskål..
För i morse på första turen ute så fick hon syn på ännu en räv (vi har nu upptäckt 2 olika rävar) som stryker omkring här runt och på gården, Donna undrade nog om det var deicide först tror ja för dom stog helt stela å bara glodde på varandra och ja skrek "ta den" till henne och hon for iväg som ett skott efter räven och de försvann in i skogen, Jag började ropa som en galning på deicide som fortfarande var ute nånstans och de e ju faktiskt så att rävar dödar katterna om de får chansen-.. deicide kom springandes och fick gå in till hans stora besvikelse..
Efter ca 5 min eller nått så kom donna springandes ut ur skogen och såg helt överlycklig ut!!
Så hon fick en massa beröm så hon förstog att hon varit jätte duktig som jagat bort odågan till räv!!  Blir till att prata med hyresvärden så han hjälper oss att gillra fällor då.. Vet att han pratade på att dom satt upp fällor för grävlingar när hans mamma levde och när vi prata med han om att vi sett en gigantiskt stor räv så pratahan på att vi kanske får sätta upp fällor å så får de nog bli nu när vi sett två olika rävar. Vi vill ju inte förlora nån av katterna eller båda två usch de skulle inte gå!!!

Sitter och väntar på att få besked om mitt hemliga projekt åxå.. de borde ju dimpa ner nått om det i brevlådan vilken dag som helst nu tycker jag :D ska faktiskt bli lite kul.. Har fått erbjudande av en kompis att hon kan vara kritiker för den åxå så de ska hon nog få vara!! Kul kul

Igår ringde Nettan åxå å frågade om en sak så nu ska jag iväg och "jobba" på söndag få se hur det går..
Känns väldigt bra ialla fall men nervös e jag ju!!
Har fått höra av flertalet människor inom detta att det faktiskt är detta jag kommer att äögna mycket tid åt för de e detta som ja kommer bli väldigt bra på åxå!! spännande men lite läskigt åxå de kan ju faktiskt bli en del otrevligheter men de ska gå bra.. på söndag kommer jag iallal fall ha ett stort stöd med mig i nettan så de känns som de kommer att bli väldigt bra och jag hoppas av hela mitt hjärta att de vi ska till får det lugnt och skönt där hemma efter att vi varit där!!!! sånt här är ju inte kul det vet jag om någon då jag har varit i samma sits som dom fast inte lika grovt verkade det som!!

Ja ja nu ska ja se om ja kan göra lite nytta här hemma åxå.
Ska gå ut med hammaren och banka lite under forden för å se hur de ser ut så kanske jag kan få den såld sen om det är någon som e intresserad.. vet att min moster var lite nyfiken på den ialla fall så jag håller tummarna för de ialla fall

Ha de gott så länge

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela