missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Fredagsmys!!

Publicerad 2010-11-12 12:20:19 i Allmänt

Inte för att de blir så jätte jätte mycket fredagsmys, men lite ska vi väl försöka fixa till va de nu skulle vara. får nog bli nån bra film med la familia ikväll eller något!!
Annars då avd händer idag?? har ju kommit ännu mer snö så de blir att skotta snart så man tar sig ut på den halkiga vägen, ska vara i sunne på¨möte kl 15.00 så de blir att åka nån timme iförväg så man har god tid på sig!!! har ju fortfarande inte fått tag på vinterdäck.. har sett ett ställe som säljer vinterdäck till ett riktigt riktigt bra pris på fälg och färdigmonterade för 1.500kr men dom pengarna har jag ju inte så de blir lite svårt just nu.. antar att ja blir tvingad att vänta i drygt 1-1,5 vecka innan man kan skaffa sig vinterdäck!!! :( FAN ja måste ha ett jobb.. smäller av på att gå mer eller mindre arbetslös nu, har visserligen haft några ströpass sen ja blev arbetslös men ändå de e ju inget som ger nån direkt inkomst och räkningarna blir man ju inte av med i ett trollslag!!!
alla där ute alla tips om arbete är verkligen välkommet. förutom städjobb för mitt knä då för de klarar jag verkligen inte av :( men annars kan ja ta i stort sett vad som helst!!!
Måste verkligen få in pengar!! är ju sjukt jobbigt när man e van vid att få en helt ok lön varje månad så som ja fått i ca 6 år å sen så får man vända på vartenda öre för att få de att gå runt då gott de går.. å den här månad har de gått fram tills nu men nu e de svårt inte bra alls!!!
men men de löser sig förhoppningsvis på något sätt de brukar de göra.. Optimist som ja e ;)

nej nu blir de att dricka lite mer kaffe och sen skotta snö å sen göra sig iordning för att halka sakta men säkert mot Sunne

Ha en riktigt bra dag och helg alla där ute

Kommentarer

Postat av: Jessica & Kristoffer

Publicerad 2010-11-12 21:32:05

Nej det är aldrig kul att behöva vända på ören. Jag hoppas de löser sig för dig,ska hålla ögonen öppna om jag ser nått. hoppas inte snön gör er strandsatta för tillfället. kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela