missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

en skapligt bra dag

Publicerad 2010-11-10 21:16:01 i Allmänt

eller ja dagen har varit mer än skaplig. Tycker den har varit jätte jätte härlig faktiskt.. Började med att ja halvt fick en chock när vi såg vad MYCKET snö det kommit under natten..
SÅ i stort sett hela förmiddagen gick åt att vara ute och skotta snö på de ställen som var nödvändiga på gården vilket var en del... men de e bara härligt med lite kroppsligt arbete!! Donna var med oss ute precis hela tiden och hör och häpna.... hon gav upp till slut efter allt springande och lekande i snön så hon gick upp på verandan och ställde sig och väntade på att vi skulle bli klara"!
de hade ja aldrig kunnat tro om henne faktiskt ;)

har varit en härlig dag som sagt..
hoppas ja kan lyckas få tag på vinterdäck åxå jag MÅSTE ha vinterdäck!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Jessica & Kristoffer

Publicerad 2010-11-11 10:18:25

Hehe!!

ja när snömonstret ger upp då är det hmm.. mycket skönt med lite uteliv. Då är det riktigt gott att njuta av en kopp kaffe och lite bullar efteråt..L Vinterdäck är väldigt bra att ha,hoppas du hittar några snart.. kram gumz.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela