missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

blev glad!!!

Publicerad 2010-11-09 13:55:21 i Allmänt

I dag när ja vaknat till liv eller va man nu ska kalla de, så logga ja som vanligt in på mailen och Fb. Väl inne på facebook så hade ja fått ett mail från en härlig kvinna som ja lärt känna via fb... hon hade "spridit ut" mig och hade nu en förfrågan på en tarot läggning från en kvinna som hört talats om mig å undrade om jag var intresserad av att lägga kort för henne och självklart är jag ju intresserad av det!!!

Mycket roligt och väldigt upplyftande!! Är så glad för att jag fick förfrågan och det är verkligen kul att det var någon som ja lagt korten för som rekomenderat mig det betyder ju att honm är väldigt nöjd med vad jag fick upp och därmed prata6t om mig och mina sk. färdigheter!!!
Åh vad glad jag blev.

I söndags var ja ju iväg på ett "jobb" åxå.. Var riktigt nervös men de kändes bra och de kändes som de gick bra åxå. de skulle höra av sig om någon>/några veckor och berätta hur de gått och om de blivit någon skillnad så ja väntar med späånning även från dom!!

nej nu blir de att försöka ta sig ut i KYLAN och ner till affären och handla lite och sen blir de att åka hem och värma sig igen för brrrrr det är verkligen KALLT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela