missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

18e november

Publicerad 2010-11-18 11:08:15 i Allmänt

En helt vanlig dag nästan ialla fall... Vaknade i morse AV KLOCKAN TACK Å LOV (har ju vaknat betydligt tidigare än NORMALT ett tag..)
Väckte kevin som påstog sig ha ont i huvudet men ja trodde de var en liten ursäkt för att han var trött, han somnade sent igår kväll.. missade skolskjutsen trots att vi var ute i tid!! GRR
Körde han till skolan åkte hem igen och la mig och kollade på "TAPS"-Ghost hunters
efter ca en timme ringde lillsnutten från skolan och sa att han fortfarande mådde dåligt. hade fått ont i magen och hade lite yrsel, inte skojj alls så de var bara att åka och hämta honom från skolan då :)
kom hem och han drack lite the och la sig och vilade å ja la mig igen å fortsatte kolla ghost hunters. kevin låg å vilade kanske 40 min eller nått å nu e han liiiiite piggare och spelar data spel men hans er hängig ut stackarn :(

Ja ja nu blir de en kopp the för min del åxå
ha en bra dag

Kräm

Kommentarer

Postat av: Jessica & Kristoffer

Publicerad 2010-11-18 11:11:23

Vi hoppas på att de inte är nått allvarligt som influensa eller nått på g.. Bra att han känner sig piggare.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela