missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

upptäckte precis..

Publicerad 2010-05-05 00:38:22 i Allmänt

att ja lagt upp inlägget WOW två gånger.. det var ju inte riktigt meningen men är det nått inlägg som verkligen borde få uppmärksamhet så e de ju ändå det!!!
Ja ja vad har hänt sen i lördags då??
Har jobbat lite och har även lite jobb kvar i veckan som är, har en himla massa planerat under veckan åxå.. mycket spännande!!! hihi!!

I morgon kommer nog mitt paket som de verkar.. fick sms om ett paket som fanns för hämtning, först trodde jag att de var min tröjja som ja skickat efter men tyckte de var konstigt för den skulle inte hämtas där ja trodde så ja ringde nr som stog att man kunde ringa för mer info.
Ringde som sagt då å när ja lämnat beställningsnummret och allt de behövde ha så frågade damen i andra ändan av tele linjen om någon var hemma hos mig i morgon och ja blev så frövånad så ja var tvungen att fråga vad hon sa.. hon frågade än en gång om det fanns någon hemma hos mig i morgon och jag svarade att det fanns det fick då svaret att mitt paket skulle levereras hem till min dörr... WOW det är servide det måste jag säga hihi!! Jag klagar visserligen inte för de e ju ett stort paket så ja e glad att ja slipper bära de till bilen och sen bära de från bilen, ett tungt paket alltså :p woho e s¨åååå glad att jag får paket i morgon!!

nu jä*lar ska de köras på...!! skojjigt värre. På torsdag så får jag ledigt nästan hela dagen från min älskade lilla prins åxå :( fast han kommer nog knappast att lida för det. Han ska på sin allra första klassresa då, s¨han komemr ju att befinna sig i gbg hela dagen från tidig morgon (finns en rolig berättelse från kevin om den där tidiga morgonen som följer längre ner..) till sen eftermiddag/kväll. kommer sakna min älskling men det är kul att han ska få åka iväg och han kommer vara sååååååå trött på kvällen sen åxå. men vad mycket han ska ha att berätta när han kommer hem *längtar*

ja ja i morgon så blir det tydligen barnfritt hemma åxå.. som ni nyss läst så ska han till gbg på klassresa och han skulle minsann sova hos mormor i morgon natt.. (allt efter 23.30 är NATT för kevin) för han brukar vakna ibland på "natten"  och då brukar jag och andreas kolla på film, så han var orolig över att vi inte skulle vakna på morgonen och att han då skulle missa tåget till klassresan... haha så han ville sova hos mormor för hon vaknar mitt i natten hon hahaha!!! han är så underbar min älskling!

Idag fick han mig nästan att börja gråta!! blev sååå rörd av honom idag. jag har världens bästa son!!
vi var på väg till skatehallen och så frågade han om han skulle få med sig 100 kr till klassresan (det var vad som var tillåtet att ha med sig) och jag sa att det skulle han få, då säger han 

"Mamma jag ska köpa en present till dig och andreas i gbg, ni är så snälla och ger mig så mycket pengar till skatehallen så jag vill visa att jag är glad för att jag får de"

är han inte helt underbar eller?! mina ögon blev helt tårfyllda och kevin frågade om jag var ledsen för de såg ut som jag var på väg att börja gråta!!
ÅH jag älskar min son så enormt mycket!! han är verkligen det absolut bästa som någonsin har hänt mig. HAN är mannen i mitt liv han haha!!


och nu över till den andra mannen i mitt liv, ANdreas..
Älskar dig andreas du är verkligen min själsfrände och jag vill aldrig vara utan dig. är så himla lycklig för att jag har dig! du och kevin är mitt allt!! jag älskar er!

I morgon ska ja å älsklingen ha mys. kolla på film och äta gröt i sängen innan vi somnar haha. känner på mig att vi kommer ha en orange vild "tiger" som kommer smyga sig på våra tallrikar så fort han får tillfälle och sno till sig lite gröt.. den där katten vi har han är ett riktigt matvrak.. han älskar mat och han äter ta mig tusan ALLT!! kotletter-kevin hade ätit kotlett i sitt rum för ett tag sen och inte orkat äta upp hela, helt plötsligt så kommer Deicide springandes med kotletten i MUNNEN!! hahaha
Ost-han älskar ost!! verkligen ÄLSKAR ost..
Köttbullar-han kan äta köttbullar jämt..
Pommesfritt- Japps han snodde en strips från min tallrik för inte så länge sen och sprang fort som bara den in i sovrummet och åt upp den och kom snart smygandes igen för att kanske lyckas få sig en till

han är för go våran lilla kissemiss. eller pissemisse som pappa kallar honom hahahaha!!
By the way.. Enya pappas nakenhund, hon är kär i deicide.. pappa var kattvakt när vi var på kurs på englagård och varje gång han varit ute med enya sprang hon runt i lägenheten tills hon hittade honom och först då gick hon och la sig.. sen när ja kom och skulle hämta deicide å satte honom i transportburen och han började pipa kom enya springandes som en räddande ängel.. hon såg honom inte i buren först men när hon mrkte vart hans pip och höga jamande kom ifrån så började hon hoppa på mig ihopp om att jag skulle släppa ut honom igen. oj oj oj vilket par de där två är. pussgurkorna

nej nu kanske man skulle ta och hoppa vidare runtomkring i bloggvärlden och uppdatera mig lite :p

Ha de bra Kramar och kärlek till er




Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-05-05 16:44:27

Att missen gillar ost,de kan jag förstå.det är nog ditt fel.. hehe ostoman.Åååh så söta enya och Deicide måste vara. Vilken underbar son du har,hoppas han har det skoj där nere =) kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela