missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

lördag och äppelvin

Publicerad 2010-05-01 18:19:49 i Allmänt

varm&kall är nog de godaste billighetsvinet jag provat på, en lätt smak av äpple kanel och vanilj, eller ja vanilj smaken kan ja inte påstå att ja känner så mycket men äpple och kanel smaken känns ialla flal och det är enormt gott.. endast 39 kr åxå.. billigt och gott.. nästan som euroshoppers choklad kakor 100gram för 5 kr mumma där

När man hittat sitt inre jag det är först då du kan börja leva på riktigt

ha en fortsatt bra helg gott folk

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-15 18:11:40

Det är verkligen sjukt gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela