missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

fight night!!

Publicerad 2010-05-15 12:46:52 i Allmänt

yes i kväll blir det röjj!! ska på fight night med Älsklingen, Brorsan, Beyan och Kjell from hell med vänner :D ska bli kul..
Brorsan fick ju en biljett av oss i födelsedags present så de blir nog kul för honom åxå.
har egentligen inte så jätte mycket mer att skriva just nu men kommer att uppdatera i morgon förmodligen ikväll kommer de knappast hinnas med tror ja..

Fast en sak måste ja ju bara nämna lite diskret..

älskling och ja har haft en liten diskution eller va man ska säga.. och jag är världens lyckligaste just nu!! Älskar dig Andreas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela