missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tra la la la la

Publicerad 2010-03-30 02:57:29 i Allmänt

idag har varit en bra dag, har haft besök av Carin som ja lärde känna för hmm kanske 6 år sen eller nått sånt. vi träffades å prata gamla minnen å sen tog vi en promenad med henne collie´s Perry å Bellis. På torsdag ska ja åka till henne så ja får träffa Perry å Bellis igen :D ska bli kul, både å träffa Carin, Bellis å Perry igen å sen ska de bli kul å få se hur Carin bor åxå. har aldrig varit hemma hos henne förut.
Annars då, då har det varit en väldigt lugn dag med så mycket sömn som vanligt, kom hem och i säng runt 08.40-08.50 i morse å var sjukt trött sen ringde kl. redan vid 12.00 ville verkligen INTE gå upp då ucsh ja var sååå trött.. gic upp tog en dusch å sen satte på kaffe gick ut med Donna å mötte CArin. vi blev sittandes i soffan och prata å prata å prata. efter att Carin åkt hämta ja kevin vid skolan. direkt till tandläkaren med Kevvan sen hem lagade mat ihop med älsklingen å sen stöp ja rakt i säng å guuuuuuuud vad gött ja sov! hade gärna fortsätt att sova resten av natten åxå :p
men jobba måste man ju så de var bara att hoppa upp å börja göra sig i ordning. fixade lite jogurt och crunchy å tog med mig till jobbet för ja kände mig lite små hungrig å visste att ja inte skulle hinna äta något.
kom till jobbet å kände mig trots så lite sömn väldigt pigg så de var skönt. är fortfarande pigg men de ska ändå bli underbart att få komma hem å lägga sig i sängen å slå ihop mina blå!!!!!

ååå ja blev sååå sur nyss.. hade svarat på ett mail å skulle skicka de så låste sig datorn å när den sen bestämde sig för att bli normal igen å då hade all jä*la text försvunnit GRRRRRR!!!
hatar sånt där

well well hoppas ni allihopa sover gott å drömmer sött

Kommentarer

Postat av: Jessie James

Publicerad 2010-04-01 11:27:38

Åhhh men duuu!!! vars har du gömt den nu då?

den måste du juh söka fram :)

Jag ska inhandla en symaskin å sen sy upp en rosa jacka :]

så svårt å hitta en snygg juh....!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela