missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

måste bara publicera

Publicerad 2010-03-23 00:31:26 i Allmänt

ett telefon samtal mellan mig och min son Kevin från i lördags..
det ska börjas i tid det som något ska bli säger de ju men han får allt vänta nåååågra år till!!!

*mobilen ringer* hallå¨, - hej mamma kan ja få sova över hgos en kompis?? Jag-ja men hos vem? Kevin-en komipis Jag- ja men vem?? Kevin- men en kompis bara. Jag- men vilken kompis Kevin- ingen du känner HON bor på karmgatan!!!



fick senare reda på att det var hans förra tjej Angelica som han sov hos.. Kevvan gjorde slut med henne i somras för att hon... var för kort!!! han kommer bli en riktig heartbraker när han blir stor!!!

Älskar honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela