missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

kunde ha varit sista natten..

Publicerad 2010-03-29 01:23:47 i Allmänt

inatt men ja jobbar extra mån, tisdag natt åxå. alltså jag klagar inte gillar ju att jobba, men nu känner ja att de ska bli sååååååå skönt att få vara ledig på onsdag ja längtar verkligen. de tar på kroppen att i stort sett bara jobba natt!!
i morgon blir de jobb med Lotta, ska bli kul gillar henne, hon är ju bland de äldsta på jobbet men ändå sååå ung och bra i sinnet:D  hon e bra å kommer med så bra grejjor att prata om så de e kul å lärorikt att jobba med henne, eller hur man nu ska förklara de!!

gud måste komma igång med träningen nu!! Älsklingen vill ju åxå komma igång så ja ska se om vi kan försöka fixa de under veckan, ja de får väl bli på torsdag eller nått för onsdagen kommer ja inte göra många knop efter 5 nätter på rad å 8 nätter på 10 dygn så e man inte så kaxig och pigg så onsdagen kommer bli en lugn å härlig mys dag med min älskade familj!!
jag älskar er!!

måste försöka få tag på PLJ åxå.. å se om hon kan hjälpa mig med Donna, måste få svar vad som e fel med min snosa!! börjar bli jobbigt och väldigt oroande :s inte kul alls!! Donna matte älskar dig å de får verkligen inte vara något allvarligt.
tänk om de skulle vara så att ja måste avliva henne!!
tankarna om DOnna snurrar runt runt runt i huvudet på mig just nu vet inte riktigt varken ut eller in, ja de har varit mycket tankar som snurrat de sista 2 veckorna men de tankarna börjar ta form och de har ja/vi börjat jobba med så de känns väääldigt befriande. de tankarna som oroar mig just nu e ju om DOnna!! min underbara älskade Donna!!

Åh måste ju berätta... Mini var hemma på studiebesök idag haha. herregud vilket vilddjur, men trots detta vilda flängande farande yrväder han e så e han sååå enormt snosig å man vill bara lägga sig i soffan eller sängen och ligga å gosa med honom!! fasters snos vovve dä!!
när ja tränat upp knät ordentligt ska ja ta med han å donna (inte samtidigt) ut på mina löpturer. han har varit med mig på "rundan" en gång förut å han var såååå duktig å ja vart riktigt imponerad av honom. han kan när han vill å när han förstår vad man vill ha av honom då e han bästaste lilla yrvädret!!
Donna ska minsann få följa med å röra på fläsket hon åxå. å ja längtar tills sommaren när vi kan gå förbi så hon får bada å sen ta en promenad runt rundan eller att vi avslutar med att hon får svalka av sig med ett välförtjänt bad efter en löptur runt rundan :D härlich värre dä!!

ha de gött

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-03-29 14:35:58

Åååh nej det får inte vara nått fel på donna,de är sån tanke som absolut inte får komma upp och ens existera.. det vore overkligt,hon är en donnis som ska leva alltid. =) jag förstår att de ska bli gött att vara ledig efter ett par nätter.. kram på er...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela