missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

jag har verkligen världens bästa..

Publicerad 2010-03-02 22:06:25 i Allmänt

Kollega!!!!! hon känner mig och förstår mina känslor :p  idag när ja å min älskling satt och åt mat så kom ja på att ja skulle ha köpt en stor COCA COLA på ica när ja var där.. var sjuuuuukt sugen på cola men naturligtvis så glömde ja väl de.. GRR
Ja ja Bey min underbara kollega skrev på msn förut att hon hade en överraskning till mig..
Och när ja komemr till jobbet gissa vad!!! hon hade köpt en COCA COLA till mig!! (hon visste inte om att ja var sjuuukt sugen på de..) hon förstår mina känslor hon!!!

Kommentarer

Postat av: Dadevil

Publicerad 2010-03-03 15:12:58

vanajs!! ni synkar era hjärnor och förstår varandra =) hoppas colan smakade gott.

Postat av: P

Publicerad 2010-03-04 14:47:12

JAAAA cola smakade underbart. hehe jaa de var lite kul att hon faktiskt hade köpt en cola just samma kväll som ja verkligen var så sjuuukt sugen på de :)

Kram

Postat av: b

Publicerad 2010-03-05 09:07:15

haha sjukt kul att jag köpte det du var sögen på, HÄ PÅ RÄJ.... men mest är du sugen på mig. Din mammas kakor var jättegoda dem också hahah eller hur var det, hade du bakat dem :P

Postat av: petra

Publicerad 2010-03-05 19:41:59

men Bey.. haha klart de var jag som bakat dom.. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela