missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

guuuuud...

Publicerad 2010-03-27 01:24:39 i Allmänt

ja vill göra nått kul med utseendet på bloggen men ja e inte den mest tekniska människa och kan inte alls med de här så faaan e de nån som e duktig på de dära med att designa en blogg?? please let me know i sånna fall

sitting on work and looking at dexter, till veckan kommer CArin hem till mig så ja ska få lära känna hennes ena vovve lite mer, ska ju agera handler åt denne vovvsingen framöver så de ska faktiskt bli super duper kul!! var sååå läääääänge sen som ja ställde ut hundar så de här ser ja verkligen fram emot woho woho!!

saknar hjärtat!!
håller på å försöker lura ut något bra att hitta på, en riktig heldag med da familia som vi allihopa kan njuta av å tycka om ja ja de blir säkert gör bra dä dära

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela