missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tjolahopp

Publicerad 2010-07-15 01:00:11 i Allmänt

guud ja har verkligen rubriktorka.. senaste inläggen känns som om ja haft världens sämsta rubrik på eller nått..
vet inte riktigt vad ja ska skriva nu heller egentligen.. haft en ganska spännande dag.. var och hälsade på en kvinna och hennes man idag. Mannen hade ja aldrig träffat förr men han var jätte härlig och en varm och mysig människa som ja snabbt gillade. Kvinnan har ja kännt/varit bekant med i mååååååååånga år.. ja växte mer eller mindre upp med hennes son, ja alltså vi har aldrig haft ett förhållande och skulle aldrig ha haft och kommer aldrig att få ett förhållande innehållande mer än vänskap heller. men han var "en i gänget" som umgicks med brorsan m.m så de var kul
vi pratade om allt verkligen allt.. kvinnan har ja inte träffat sen jag var ca 10 år eller nått sånt så vi hade ju en hel del att ta igen åxå, sen snackade vi mycket andlighet och kollade i böcker som handlar om diverse saker ang. ämnet. och hennes man spådde mig i kaffesump vilket var intressant.. har aldrig varit med om det förut så de var kul ;) s de får vi absolut göra om. ja alltså hela träffen alltså :)
pratade en del om att ja å mina underbara älsklingar ska flytta snart åxå. ja va ska ja säga, hela besöket där var trevligt och främjande eller va man ska säga ;) (tror främjande blir rätt ord?? :s)

annars då?? jobbar natt med dadevil åxå trevligt trevligt :)

vill bara säga en sak.. (än en gång.. :p)
jag har världens bästa sambo och jag älskar honom så enormt mycket och mitt liv skulle inte kännas helt.  han är pusselbiten som saknades!!
Andreas jag älskar dig och jag hoppas jag får dela resten av mitt liv med dig.

Vill även passa på att säga att jag även har världens bästa son. skulle aldrig byta honom mot något i världen. finns inget som är så värdefullt som han!! Han förgyller varje dag. han är speciell och det finns ingen som är så unik som han!!
Kevin jag älskar dig mer än du någonsin kommer att få veta!! Min älskade son, mitt allt, mitt liv mitt kött och blod!!

hoppas ni alla har haft en bra dag och att ni får sova gott

Känner mig väldigt rik!!
at vara rik betyder faktiskt inte alltid att man har flera miljoner på sparkontot, rikedom behöver inte alltid vara i pengar eller fina saker eller dyra bilar m.m
mitt liv är rikt för jag har tak över huvudet mat på¨bordet och människor som vill mig väl och älskar mig för precis den jag är varje dag!! Och tack vare det känner jag mig rikare än många andra gör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela