missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Pepsi är en jobbig jävel...

Publicerad 2010-07-10 12:48:12 i Allmänt

har ni sett ballar av stål nån gång när det gick?? då vet ni vem en jobbig jävel är.. och ja kan lova att Pepsi är ta mig fan värre än honom.. Pepsi somnar sent.. si så där runt 01.30 då han har lekt färdigt med ALLT han kan komma åt å leka med, sen vaknar han pigg som f*n runt 05.30-06.30 där nånstans och röjjer gärnet.. leker med allt han kan se.. fläkten vi har i sovrummet, bjäller leksaker, papper, OSS SOM SOVER.. springer kors o tvärs över hela sängen, fjädrarna på mysbelysningen över sängen, nått papper som han hittat, jaaa allt verkligen.. på mornarna är han en riktigt jobbig jävel!!
så nu har ja spytt ur mig min stackars frustration lite ialla fall..

annars i dag så kommer de nog bli ganska lugnt tror ja.. ska jobba natten i natt i arresten å det ser ja ju fram emot riktigt riktigt mycket :D me liiiiiiike!!! gillar verkligen att jobba där och ja trivs enormt mycket särskillt den här perioden pga vissa saker men men, trivs väldigt bra där för övrigt åxå men ialla fall.
har jobbat där väldigt mycket i sommar och de e härligt.
ska som sagt ta de ganska lugnt under dagen o kvällen i dag så man e pigg och utvilad tills natten, lånade älsklingens cykel till jobbet igår å de var ju ett helt jäkla träningspass att ta sig till/från jobbet på den... dels så var sadeln alldeles för hög, och sen gick den trögt så ja fick stanna och kontrollera att bromsarna inte låg på å tryckte eller nått sånt.. men tekniska jag konstaterade att inget var fel (kollade på cykeln å  tänkte " spelar ingen roll om ja kollar för ja förstår mig inte på de här ialla fall)
å sen så har jag än en gång lärt mig den h¨årda vägen att om man inte cyklar ofta så får man ont i hmm va ska man kalla de.. Sittbenet?? Musbenet? rumpbenet?? haha rumpbenet finns de ens nått som heter så?? ingen aning men ont gör de ialla fall.. värre än träningsvärk ialla fall. appropå träningsvärk så e ja förvånad över att ja inte kännt någon träningsvärk efter att ja sprang häromdagen, de var ju inte så att ja slöade mig runt spåret lixom.. sprang på bra faktiskt även om ja kör på intervall träning just nu så körde ja ändå på i bra tempo och utmanade mig själv lite med att sikta in mig på en punkt å tänkte att dit ska ja springa även fast ja kände att nej fy fan nu orkar ja inte mer men ja bet ihop och sprang på.. så jag BORDE ha fått träningsvärk tycker ja.. för sååå jävla otränad som ja känner mig just nu de trodde ja inte man kunde bli hahaha
well well..
börjat nedräkningen tills att vi flyttar åxå fan vad ja längtar ska bli jätte härligt att få bo i hus med en stor trädgård med massa utrymme och frihetskänsla.
ska bli härligt. bara dryga månaden kvar nu.. ska försöka kolla upp med flyttstäd åxå höra mig för lite med priser och sånt för de vill vi ha. räcker med att vi ska packa all skit vi har å flytta det och sen packa upp å ja ni vet ju hur de är när man flyttar. usch hatar att flytta egentligen men de e skönt när allt e på plats igen å så..

nää nu börjar donnisen göra sig påmind om att de e dags att kissa igen så ja får ta på mig skorna å knalla ut en sväng

ha en bra helg
bussreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela