missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

längtar tills

Publicerad 2010-07-12 13:16:55 i Allmänt

den 15/8 för då är vi förhoppningsvis helt klara med flytten och har kommit i ordning lite granna så de ska bli skööööööööönt!!! längtar verkligen dit..
händer annars då?? inte mycket faktiskt jobbar enormt mycket just nu å känne att de enda ja gör nästan är äta, jobba sova och umgås lite med min underbara familj. fast inte ens i närheten av vad jag skulle vilja göra. hoppas ni har lite överseende med detta. bara juli är slut (ja jag vet att juli precis har börjat) så kommer det bli mycket bättre.

älskar hela min familj enormt mycket utan er skulle ja inte vara nått

ha en bra dag nu ska ja fixa käk och sen ska ja åka och.... jobba. :p förvånande va?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela