missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

hungrig.. men för lat??

Publicerad 2010-07-27 13:05:43 i Allmänt

gud jag är jätte hungrig.. borde gå å laga till något lätt innan ja ska börja jobba men vet inte om ja riktigt orkar.. kanske lite för lat??
den här dagen har varit riktigt bra hittils.. har pratat med en av mina chefer och gett beröm eller vad man ska kalla det. det tyckte han om även om berömmen inte var till honom direkt fast ändå var den ju de.. berömmet som var påsätt å vis till honom var ju för de är hans förtjänst men de var upp till någon annan.. hmm svårt att förklara utan att avslöjja mer än som behövs.. men de var bra ialla fall.
sen har ja handlat lite grejjs.. lite smått å gott till frysen beställt klipptid till kevvan för han e såååååååå långhårig nu.. och nu äntligen fick han tid hos sin favorit frisörska jessica på PÅ HÅRET på norrstrand. så nu kommer han ialla fall bli nöjd med klippningen och känna sig trygg i att klippa sig så de e ju bra. beställt tid hos veterinären åt deicide.. nu ska han bli av med kulorna.. beställt vaccination åt pepsi och så väntar ja på att folksam ska ringa upp mig :) 
har lämnat in min laptop i dag åxå¨.. den e ju lite trasig i laddningen så att säga så de skulle de fixa till till ett riktigt riktigt bra pris tyckte jag.. 400kr så det är det verkligen värt de så ja kan använda den som vanligt utan att sitta vid den och samtidigt hålla fast laddarsladden lixom.. börjar bli lite jobbigt faktiskt!!

känns som ja hunnit med en massa idag så de e skönt.. nej nu måste ja nog trots allt fixa lite mat för nu skriker magen rejällt högt och lääääänge så de e väl bäst att ge efter för magens behov.. sen blir de att vika tvätt och åka mot jobbet igen :)

hoppas ni alla har en riktigt riktigt bra dag där ute
Kramar

Kommentarer

Postat av: dadevil

Publicerad 2010-07-29 00:31:14

men ibland orkar man bara inte, men du verkar ju som sagt hunnit med en massa.. hoppas datorn funkar sen då. kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela