missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

jahapp!!

Publicerad 2010-02-17 23:14:13 i Allmänt

Då har man skaffat sig en ny blogg dåra.. den andra började bli gammal och jag kände att ja behövde uppdatera lite och göra nya saker. de e ju trots allt ett nytt år med nya möjligheter :D
Ska bara lära mig lite om blogg.se så ja kan fixa till min blogg lite åxå:) har hört rätt så mycket gott om den här blogg sidan så.. vill ju åxå kunna lägga upp lite bilder och sånt.. (inte för att de e nån garanti att lilla otekniska jag klarar detta ändå..)

well well.. annars då..?? tycker jag har varit riktigt duktig idag faktiskt.. älsklingen intog platsen framför spegeln i badrummet och hade med sig sin remmington så jag satte mig på träningscykeln och började cykla.. blev påmind ganska snabbt varför ja hatar att sitta på en träningscykel.. min rumpa ÖMMAR!!! de gör visserligen mitt knä åxå.. cyklade inte alls länge tog mig bara en liten liten snabbtur, måste ju börja lugnt och försiktigt ju ;)
nej nu e de dags att göra sig i ordning för i morgon.. få se om man får upp lillplutt i morgon då.. han har ju varit hemma och varit sjuk i några dagar men i dag har han haft färg på kinderna och inte sett ut som ett lakan i ansiktet, god aptit och varit pigg så i morgon e de skolan som gäller igen!!

ha´t bäst för de ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela