missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

hemkommen, nyäten och nöjd

Publicerad 2010-02-18 22:25:13 i Allmänt

hemma igen, har varit i molkom på sk "studiebesök" på min gamla judoklubb:D De var riktigt kul, de hade nya lokaler som var super fina, ett fint inrett lagomt stort gym, träningscyklar och ett löpband som ja kan tänka mig att använda ganska ofta.. japps med andra ord så kommer de bli en hel del resor dit framöver:) gilla de skarpt.. kändes som att komma hem igen lixom :p
saknar ju judon enormt har inte tränat på 10 år, e kanske 2-3 ggr som ja tränat under de 10 åren så de räknar ja inte..
Kevin verkade gilla de åxå.. fast han e lite osäker.. ena stunden vill han inte prova på judo, andra stunden  så tror han de kommer bli jätte kul, nästa stund så e de bara kul å titta å sista stunden så tänker han bara börja om jag åxå gör de..
tror han e nyfiken och vill innerst inne men att han inte vill börja ensam :D

lägger in en bild på min gullunge från dec2009 när vi var på gran canariaKevvan flyter med vågorna i havet
ser han inte helt överlycklig ut så säg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela