missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

ett tag sen

Publicerad 2010-02-24 14:45:24 i Allmänt

jaa nu var de e tt tag sen man uppdaterade bloggarna så nu e de väl dags igen :) har väl egentligen inte hänt sååå himla mycket men.. har jobbat sovit jobbat haft ont i halsen ja de e väl ungefär de som hänt tror ja:p

inatt skulle ja ha jobbat åxå men har bytt med Lotta så ja e ledig men i morgon natt e de dags igen :D sen jobbar ja lördag natt i arresten WOHO:D:D:D det ska bli kul.. gud ja älskar verkligen det jobbet.. just ja kom på att ja måste ringa ett samtal till chefen där åxå.. de har ja helt glömt bort. han har nog glömt de ja ska ringa om åxå eftersom ja inte har hört något på ganska länge!!

annars då?? ja å Bey håller på å planerar lite inför framtiden haha eller ja inför i maj ialla fall (Itror ja de var) jag hoppas faktiskt att jag hinner lyckas med mitt lilla mål tills dess de vore riktigt riktigt kul faktiskt :p
annars då?? ja har börjat komma igång lite smått med min träning och rehabilitering av knät så de känns verkligen helt underbart jag är såååå nöjd. sååå jä*la gött att ha kommit igång ialla flal men de går vääldigt sakta men hellre de än att ja ska skada mig igen:(
ja ja nu ska jag ringa min andra chef på assistent jobbet åxå ha de bäst så länge

I morgon blir de nog molkom så jag ligger i grym träningsvärk på fredag å även lördag om ja misstänker rätt

Kommentarer

Postat av: Dadevil

Publicerad 2010-02-24 18:06:15

vad ska du o bey göra då?? nyfiken va gött att äntligen komma igång..=) hoppas träningen går bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela