missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag6

Publicerad 2010-12-18 17:09:29 i Allmänt

Temat i dag är Min dag
Min dag har varit ganska mysig faktiskt..
Först blev de snöskottning vilket dok inte var så mysigt men de e skönt att få lite kroppsligt arbete och de tar faktsitk inte såå lång tid heller.
Sen in å drack lite varmt och gott the..
kevin har börjat inreda ett litet rum i källaren där han eldar i den gammeldagsa spisen och sitter och täljer till lite grejjor han är hel nöjd och helt överlycklig.. har suttit här framför datorn och försökt hitta en artist som jag verkligen vill ha skivan av.. KORSO heter han (om ja inte minns fel) hörde en låt av honom på englagård sist jag var där och jag älskar verkligen hans röst.. han ska tydligen komma från tyskland. så om någon där ute känner till honom eller vet vart man kan få tag på en skiva med honom.. den ja säker heter något med The spirit side eller the side of the spirit eller nått sånt.. har googlat sökt på youtube å lite sånt men inget resultat.. ja det var väl min dag de. hittils ialla fall ha en fortsatt bra dag allihopa där ute!!

Kommentarer

Postat av: Lisso

Publicerad 2010-12-18 22:58:58

Hej vännen!



På I-Tunes hittade jag en Corso som spelar New Age musik. Han hade 2 album där. Ambrosia 432 och Fabula Dura. Ingen av dem har nån låt som heter nåt med spirit, men det kanske är rätt gubbe ändå.



KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela